FAQ

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Als je een bestelling plaatst bij “Butter Butt”, is de gemiddelde levertijd ongeveer 1 tot 2 werkdagen(maandag t/m zaterdag, exclusief feestdagen).

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen?
Door de grote belangstelling voor onze producten kan het gebeuren dat je pakket iets langer onderweg is dan verwacht. Alvast bedankt voor je begrip. Is deze termijn voorbij en heb je je bestelling nog steeds niet ontvangen? Stuur dan een e-mail naar info@butterbutt.nl Wij kijken dan voor je na wat er met je pakket is gebeurd.

Ik wil mijn bestelling ruilen/retourneren, hoe doe ik dat?
Neem voor het retourneren van je bestelling contact op met onze klantenservice via info@butterbutt.nl. Vermeld je naam, het bestelnummer (bijv. #0000) dat op je orderbevestiging staat en de reden van retour. Vervolgens sturen wij je het retouradres en bevestigen we je retour. Daarna kun je het product terugsturen via een pakketdienst.

Wat zijn de retourkosten?
De retourkosten zijn helaas voor jouw rekening. De kosten hangen af van de pakketdienst die je kiest. Kijk op de website van de betreffende vervoerder voor de actuele tarieven.

Wat zijn de retourvoorwaarden van mijn producten?
De retourtermijn is altijd 14 dagen vanaf de datum waarop je het product hebt ontvangen. Voor een retour gelden de volgende voorwaarden:

  • De retourtermijn is nog niet verstreken;

  • Het product zit in de originele verpakking en alle labels/etiketten zijn nog intact;

  • Het product is niet gebruikt.

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?
Wij accepteren betalingen met creditcard, Klarna en Apple Pay. Als je niet zeker weet of jouw betaalmethode wordt geaccepteerd, volg dan de stappen op de betaalpagina om alle beschikbare opties te zien. Alle transacties worden verwerkt via betrouwbare betaalsystemen en zijn daardoor 100% veilig.

Wat moet ik doen als ik geen orderbevestiging heb ontvangen?
Stuur een e-mail met je volledige naam en je e-mailadres naar info@butterbutt.n, dan helpen we je zo snel mogelijk.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Wil je om welke reden dan ook je bestelling annuleren? Stuur dan zo snel mogelijk een e-mail naar info@butterbutt.nl. Vermeld je naam, het bestelnummer (bijv. #0000) dat op je bevestiging staat en, indien mogelijk, de reden van annuleren.